Sekiranya anda berminat utk merasa kek saya, bolehlah hubungi saya...

Wednesday, February 9, 2011

Arrowhead Chips

Pernah dgr buah arrowhead tak? buah dia mcm sebiji bwg putih  klu kupas mcm sengkuang.
Buah nie ada musim. rsnya sekali sethn je. Dia ada time raya cina je. Skarang nie adalah kat giant tu. Tgh murah harga dia sekilo. Ms mula2 keluar hr tu 5 ringgit lbh sekilo. Aku mmg tak belilah klu harga dia mahal mcm tu. Tggu offer br bl. Skarang ni singgit lbh je.. Br aku nk beli.. hehe... buah nie klu buat kerepek mmg sedap.Kalah potato chip. Sagat nipis lepas tu goreng mcm tu je. Tak yah letak pape.. Mmg sedap.
Tp nk sagat tu susah ckit coz buah dia comel2 je. Aku buat hr tu smpai tersagat jari aku..huhu..Tp xpelah, nk makan nye pasal.. You all leh try buat. Mmg mabeles rasa dia..

 Ini dia buah arrowhead yg br aku bl kat giant.
Aku updatekan gmbrnya.. So you all leh kenallah ye....

No comments:

Post a Comment