Sekiranya anda berminat utk merasa kek saya, bolehlah hubungi saya...

Monday, February 7, 2011

Majlis ceria bersama staff LCCT...

   Pd 28/1 hr tu kami warga staff lcct buat sambutan majlis ceria bersama kira2 mcm family daylah.
Ustaz yang jd kepala kantornya.. hadiah2 yg ada semua dia yg sponsor. kitaorang dtg bawak diri je..




Acara tutup mata. Lepas tu tulis nombor dlm bulatan

itu dia adiah cabutan bertuah aku. punyerlah suka...

 Ada jg games disediakan.. Semuanya aku masuk. Menanglah dua. Lupa lak nk snap adiah yg aku dpat. ada lima kot aku dpt.Yg cabutan bertuah pn dpt adiah bsr gak.. sonok jgklah klu dh berkumpul rmai2. Mcm2 kerenah memasing. Tp bestlah.. Layan lg gmbr...



Acara sampai message dr sorang ke sorang. Juaranya mestilah group aku..






Acara junjung buku. Juaranya adalah aku sendiri. hehe..


                                  
Yang penting skali aku ada sponsor kek utk majlis nie. hehe.. Sj je aku buat. Memandangkan 27hb tu aku tak kj pg. So aku buatlah Blueberry Snow Cheese 2kg je... kek nie jgk di potong oleh mereka2 yg sambut befday bulan tu.. Sekejap je licin..

Bergaya dgn kek buatan sendiri.. hehe



No comments:

Post a Comment