Sekiranya anda berminat utk merasa kek saya, bolehlah hubungi saya...

Friday, March 4, 2011

Tempahan org...

Oren chiscake yang di order oleh kak fiza. dia terigin sgt nk mkn kek nie, Sebenarnya kek ni dia ada order utk jamuan syift b 28/2 hr tu. Aku dh buat, tp malangnya kek tu terjatuh ms nk masukkan dlm plastik. Hbs pecah. Kecewanya aku coz penat aku membuatnya.. Nk buat mcm mn, takde rezeki.. Dan kak fiza pn order lagi utk dia mkn sendiri. Td dh deliver kat dia.. Sukanya dia dpt kek nie.. Hrp kak fiza puas hati dan trima kasih byk2...

Bluebery chistart ni aku buat pg tadi. Tempahan dr shoba, dia nk 15pcs sj. Abg haris nk 30pcs. Aku buat skali semua. Abg harisnye dia nk mlm esok. Shoba punyer aku dah deliver kat dia td. Thanks semuanya.. Hrp2 puas hati..

No comments:

Post a Comment