Sekiranya anda berminat utk merasa kek saya, bolehlah hubungi saya...

Wednesday, May 11, 2011

Befday girl party....

Ini majlis hari lahir anak dara aku yang no 2. Actually befday dia 2/5, tapi aku sambut 7/5 hr tu. Befday dia yg ke 3 thn. First time aku buat majlis utk dia. Sebelum nie tak pernah buat pun. Aku malas nk buat. Bkn dia reti pun befday2 nie. Thn nie baru aku buat coz dia pun dah tau dan sibuk nk tiup lilin. Tapi bila sampai masa taknak tiup plk. Panas katanyer..Kek befdaynyer aku guna kek yg aku belajar tu. Cuma aku hias cikit2 je.. Aku nk letak edible image princes, sbb dia suka brg2 princes ni,tapi merata aku carik tak ada. So aku letak je gmbr miki. Aku buat kat  PD. Actually nk bbq kat pantai, tapi bila memikirkan nk hangkut2 brg, aku buat je kat umah. Senang sikit.Meh layan gmbr:
Abah yang tgh sibuk membbq

Daging kambing. Selain ni ada ayam, daging,udang,ikan dll.
Kek befday girl selepas di touch up..




Anak dara tgh hangin taknak tiup lilin. Panas katanyer.. Pandailah dia..
Orang lain yang tiup. Padan muka dia..



Befday girl..(Kaisara)


Banyak jugaklah makanan yg mak aku masak. Dia yg jd chef. Aku tolong ckit2 je..
Antaranyer bihun goreng,rendang ayam,pulut kuning ngan sambal( aku teringin nak mkn..hehe),
nasi impit dan kuih muih yg lain. tak sempat nk snap gmbr makanan..Alhamdulillah selesai jgk majlis anak aku nie ngan selamatnyer..

No comments:

Post a Comment