Sekiranya anda berminat utk merasa kek saya, bolehlah hubungi saya...

Sunday, August 28, 2011

Salam Aidilfitri...

Lagi Tempahan kek orang....

Dalam aku sibuk menguruskan si kecik dan membuat persiapan raya, sempat lagi aku menggodek kek yang org order..Bkn apa, itu rezeki semunya..Tapi ada jgk yg aku tak sempat nak buat dan aku ckp lepas rayalah.. Sori ye..Bkn taknak buat tapi tak cukup masa.. ok, bwh ni kek yang di oder oleh nadia utk di bwk blk kg. Dia cuti raya so dia order brownis chis ngan snow chis. Mak dia berkenan yg snow chis tu, dan dia mintak tulis ckit atas kek tu..


Brownis kukus
 
Snow Chis
 Anyway thanks nadia.. Selamat hari raya di ucapkan utk awak sekeluarga.. Dan dibwh ni pandan chiskek yg diorder oleh kak azlina. Dia teringin nak rasa kek ni. Dia pun nk bwk blk kg jgk utk raya. Trima kasih diucapkan.. Selamat merasa.. hehe...
 Yg nie 3 bekas kek batik yang di oder oleh org kampung aku. Mak aku jd org tengah. Aku buat masa blk kj pagi dan nak bwk blk esok..

No comments:

Post a Comment