Sekiranya anda berminat utk merasa kek saya, bolehlah hubungi saya...

Thursday, September 15, 2011

14 sept 2011

Tarikh keramat tuan punyer blog di lahirkan. Ini befday aku yang ke 31 thn. huhu.. Dah makin tua rupanye aku.. Aku tak selebret memana pun. Tak dan lah.. Cuma yg terharu rasa hati aku bila anak aku yg 3 thn tu nyanyikan lagu befday kat aku bila aku ckp kat dia hr nie befday ibu.. Lepas tu siap tanya, ibu tak buat kek ke? Asik buat kek org je..Ibu tak sempatlah sayang..Len kali je ok..Hajat hati nk mkn kek secret recipe sbb nak rasa kek buatan org plk. Tapi takde masa nk pg beli. Aku cuma buat laksa je utk mkn anak beranak. Lagipun anak dara aku tu suka mkn laksa ni. Kadang2 siap request suh buatkan. Anyway, "hepi befday" untuk aku..hehe..

Laksa  N.S...


No comments:

Post a Comment