Sekiranya anda berminat utk merasa kek saya, bolehlah hubungi saya...

Monday, October 3, 2011

karamel kek..

                                                                                                                                                                               
Karemel kek yg tgh pemes di blog2 masak yg aku follow. Kek yg first time aku try jgk. Rasa teruja nak buat coz nampak macam sedap dan menarik.Mulanya takut jgk nak buat coz nampak mencabar dan risau tak menjadi keknye.. Tp kuatkan semangat sebab teringin nak merasa. Buat punyer buat, alhamdulillah menjadi keknyer..
Tekstur kek yg lembut dan gebu, serta karemelnye yg lemak berkrim. Macam biasa aku akan kurangkan gulanye..So aku amat berpuas hati sekali dgn hasilnye yg amat sedap. Rasa tak puas makan. Len kali leh buat selalu.. Husben pun suka..
So yummyy.... Macam biasa promot ckit.. Hehe..

No comments:

Post a Comment