Sekiranya anda berminat utk merasa kek saya, bolehlah hubungi saya...

Wednesday, October 26, 2011

Kek Lapis Cheese Persona..


        Kek yang pertama kali aku cuba. Teruja nak rasa coz ramai geng2 blog yang buat. Tgk resepi nampak mudah tapi byk pakai cheese. Tak payah bakar just chill kan saja.. Bila aku buat tak sabar btul nak rasa. Semalaman aku simpan dlm peti. Esoknye pepagi lagi aku potong dan terus masuk tekak. Bila lalu je kat tekak, memang yummy betul kek nie. Dgn lembutnye, dgn lemak-lemak manis chisnye, Memang mabelesss...
So percubaan yang tak sia-sia dan amat sedap sekali..( promot lagi....hehehe)                                                                                                                                                                      

No comments:

Post a Comment