Sekiranya anda berminat utk merasa kek saya, bolehlah hubungi saya...

Friday, December 2, 2011

Order Member lagik...

Lagi Persona Lapis Chis yang di oder oleh Kak lisa. Dia kongsi ngan Kak Syam. Kak lisa sms nak order kek ni, tapi dia mc keje petang tu coz dah kluar tanda(nak branak dah). Aku tanya sempat ke nak merasa kek ni nanti. Dia ckap ntahlah. Harap2 sempatlah merasa. Aku buat ptg tu jgk dan mintak tlg cik husben anta kat lcct coz dia pun nak masuk keje mlm dan pas pada Kak Syam yg nak balik kol 9. Kol 11 mlm  Kak Lisa msg yang dia dah dpt merasa kek tu dan bgtau yg bby dia memang tunggu kek tu sebelum kluar..hehe..Alhamdulilah..Dapat jgk mkn dan dia pun dah selamat bersalin. Baby boy.. Tahniah.. 
Yang ni pulak Karemel kek order dari ila(tango). Ila suh potong dua coz nak kongsi ngan jirannye. Aku anta terus ke umah Ila coz aku cuti dan ila pun rest day jgk.. Thanks ila, muga puas hati..
30pcs Bluebery chistart yang di order oleh leader tmpat keje adik aku. Adik aku kol last minit bgtau yang leader dia nak chistart. Nak buat makan2 ngan familynye. Aku buat jgk dan siap pukul 2 pagi. Dah selamat sampai ke tgn tuannye. Thanks diucapkan. Lebihan chistart yg lain (dlm 12bj) aku pack kan dlm bekas kecik dan aku jual 5 hengget 3 biji. Kak fiza amik dua bekas, Fiza(comel) sebekas dan member adik aku 2 bekas.Selesai..hehe.. Anyway thanks semua..
 Yang bawah ni snow chis yang di oder lagi oleh Juju. Dia kongsi ngan Nazirah. Aku hantar pada Nazirah di zemart kuaters. Thanks ju coz still sudi mengorder lagi..

No comments:

Post a Comment