Sekiranya anda berminat utk merasa kek saya, bolehlah hubungi saya...

Saturday, January 7, 2012

Athirah dah darjah satu...

Sekejap tol masa berlalu. Rasanye baru semalam melahirkan anak aku yang sulung ni. Dah 7 tahun umur dia skarang. Kesan luka beranakkan dia pun tak ilang lagi. 3hb hari tu aku pg daftar utk masuk darjah satu kat sekolah LBJ. Dia nak skolah kat Klia sbb kwn2 smartreader dia sume skolah kat situ,tapi aku kata tak larat nak ulang alik jemput dia coz jauh dari umah. Jadi aku daftarkan jelah kat skolah LBJ ni. Aku sebenarnya takut jgk nak lepas kan dia kat skolah tu. Yelah dahlah skolah nye besar lepas tu sume kena buat sendiri. Cikgu bknnye nak ngadap sume murid coz bebudak ramai. So mcm2 aku pesan kat dia.. Jgn merayau-rayau, pegi toilet ajak kwn, jgn ikut kenkawan pegi jejauh..huhu.. risau tol aku dibuatnye. Dan pesanan hikmat aku klu org pijak kasut, pijak kasut dia balik..hehe(Mithali tak ibu dia..)yelah, tiap kali balik skolah mesti kasut dia mcm belacan. Penat den basuh.. Kat kantin pun org dok tolak2 dia. Bebudak laki lah yg suka buat onar aku tgk. Goram den raso.. Yelah first time anak darjah satu. Risau lebih.. 3 hari aku dok moniter dia kat skolah tu, mmg penat rasanye.. Gambar yang sempat aku amik..







Sempat posing dalam kelas..
Nak pegi kelas agama..


No comments:

Post a Comment