Sekiranya anda berminat utk merasa kek saya, bolehlah hubungi saya...

Saturday, May 5, 2012

Berhabuk blogku...hehe

Lamanya aku tak hupdet blog. Sorilah kenkawan.. kat cni aku hupdet kan dulu mana2 gmbr kek yg aku ada. Trima kasih kat Is sbb bagi aku pinjam henpon dia utk kluarkan gmbar dari henpon aku yg rosak itu..yang lain2 nanti aku masukkan kemudian sbb masih dlm akunyer tab(tak reti nak upload camner..hehe).Nak hupdet pun aku kena tgk list order sbb dah tak ingat..ahaakkss.. meh layan gambar..


Bronis kukus Lapis Cheese ngan edible image Ben10.. order dari Ibu Ramliah utk befday anak kak Azlina Tanjung a.k.a cucu sedara..TQVM..



Yang ni pulak order dari Kak Liyana, Indulgence + Walnut. Tapi sikit kecewa coz punyer elok aku buat sampai airport runtuh toppingnye.. sori kak..jgn serik order lagi..hehe


Red Velvet order dari Khuzaimah just utk makan-makan..TQVM

Red Velvet + extra cheese + cheddar cheese order dari kak liyana yg tak serik mengoder kek dari aku.. hehe.. thanks kak


30pcs Bluebery chistart order dari Fiza kecik. Trima kasih jgk diucapkan..


Carrot Walnut Cheese cake.. Order dari Dilla lcct utk befday adik. TQVM

Yang ni order dari jiran kampung aku. Mak aku yg rekmen..TQVM


No comments:

Post a Comment