Sekiranya anda berminat utk merasa kek saya, bolehlah hubungi saya...

Tuesday, June 19, 2012

Seksanya nak hupdet blog...huhu

Trajisnye baca tajuk entry aku kali ni..hehe.. sorilah kenkawan sbb blog aku ni tak terhupdet..Bkn tak sempat tapi takde masa..ahaakss.. sebenarnya yg jadi masalahnya aku tak reti tak upload gambar guna tab ngan henpon aku..(org lain pakai tab kita pun nak pakai tab..lepas tu terhegeh-hegeh..) jenuh aku menggodek mcm mana nak upload gmbar.. akhirnya dgn bantuan sofiah dpt jgk gambar2 itu dikeluarkan..(thanks pia.. i lap u lah..hehe)..senang je rupanya tapi aku yg seksa sangat pikir mcm mana nak buat..sampai nak pegi kedai yg aku beli tab tu balik suh ajar..So, kat bawah nilah pelbagai order tertunggak yg dibuat oleh kenkawan yang dapat aku masukkan..kebanyakkannye regular customer aku.. trima kasih atas sokongan anda..amboi!! panjang betul mukadimah...ahaakss

ORDER BULAN MARCH

Order dari zuraidah lcct utk befday husben..TQVM
BRONIS KUKUS LAPIS CHEESE
Order dari kak Ija utk befday anak daranya.. thanks jgk
PERSONA LAPIS CHEESE
Order dari syikin sajibumi utk mkn2 ngan familiy..TQVM
BRONIS KUKUS
SNOWCHIS
Order dari kak syam lcct. Sepupu kot yang nak rasa.. lupa lak..hehe. tqvm
CHILLED TIRAMISU
Persona lapis cheese..
ORDER DARI SOFIA SHARE NGAN ZURIYAH..TQ
ORDER DARI KAK ANIS SHARE NGAN KAK ZURINA..TQ
ORDER DARI NISHA NAK BWK BLK PENANG..TQVM

 Order dari Fida syift Bravo.. thanks jgk
SNOWCHIS
BRONIS KUKUS NGAN TOPING..SHARE NGAN NAZURA.TAPI GMBR BERTOPING XDELAH PLK..SORI YE..
 Order dari Nadia nak bwak balik TGG. 2 biji snowchis dan 2 biji kek karamel..TQVM



Yang ni pandan ngan oren chiscake order dari loyal customer jgk sapa lagi klu bkn kak fiza..nak mkn ngan anak2 je.. tqvm


Order dari ibu Ramliah,peminat setia kek karamel aku..ahaaks.. thanks ibu


Order dari Miza share ngan Kak ina.. tq
BRONIS KUKUS
Order dari Tik.. Karamel ngan pandan chiskek.. saja utk mkn2 ngan famili kakak..tq




Klu ada gmbar yang tertinngal tu minta maaplah ye.. masa tu henpon baru xde lagi.. kamera pun problem..so tak dpt nak amik gmbr..

No comments:

Post a Comment