Sekiranya anda berminat utk merasa kek saya, bolehlah hubungi saya...

Tuesday, October 19, 2010

Hari makan-makan

Ahad lepas aku buat makan-makan ngan adik beradik aku. Saje je buat coz raya hr tu tak buat pun open house. So tetiba plk terbuka hati nk buat makan2 ngan diaorang. Aku masak simple je. Menu laksa penang, kek coklat kukus, puding jagung ngan air tembikai laici.
Nak buat muffin, tak sempatlah pulak..So tu aje yg aku buat. Biasalah klu dh berkumpul mcm2 crita keluar. Walaupun kitaorg duduk dekat2 je, tp tak selalu jumpa. Yelah memasing sibuk ngan kerja. Adik pompuan aku tu tak kerja pun. Laki dia je yg kj. Tp aku yg tak sempat nk pg umah dia kat Nilai tu.. hehe.. Aku lupa plk nak snap gambar kitaorg mkn sesama.. Amik gambar menu je..
LAKSA PENANG

PUDING JAGUNG

KEK CHOC MOIST

No comments:

Post a Comment