Sekiranya anda berminat utk merasa kek saya, bolehlah hubungi saya...

Monday, October 11, 2010

Salam Isnin....

Hari ni aku kj pg. so xdelah acara masak memasak today. Hbs keje aku tak balik. Transit kat airport je..Penat giler..Nk pengsan rasa. Pax x penah hbs. Sakit Kepala aku tgk 24 jam org penuh kat airport nie.
Mmg bz giler LCCT nie. Yelah tambang murahlah katakan.. Org klu buleh sume nk murah.. Tp service nk
first class.. Adat dunia....
ni aku nk n3 masakan aku semlm. x sempat nk masukkan.. So hr nie br aku dpt masukkan. Lauk simple je.
Ikan Cencaru sumbat ngan masak lemak bayam + sambal belacan. Lauk masak lemak nie klu ada sambal belacan mmg ngam.. Beselera.... Tp sambal belacan x interframe..resepi ikan sumbat tu aku amik kat umah abg Mat Gebu.. Mcm biasa klu
resepi abg mat mmg x mengecewakan.. mmg best. Dah byk aku cuba resepi dia.. I likee...

 
IKAN CENCARU SUMBAT
MASAK LEMAK BAYAM





No comments:

Post a Comment