Sekiranya anda berminat utk merasa kek saya, bolehlah hubungi saya...

Wednesday, October 6, 2010

Rabu yg memenatkan....

penatnya aku rs hr nie.byknya kj rumah nk kene buat..tp biasalah keje kat umah nie x penahnye hbs..
OREO CHEESECAKE
nk amik org gaji x mampulah plk. mahal tu.. huhu..aku nk masukkan n3 br yg aku buat. semlm aku tetiba rajin nk buat oreo chiscake ngan muffin bluebery..chiscake tu resepinye aku amik kat umah kak hana rsnya..x ingat bl aku amik. dh lm simpan br seru nk buat smpi.. mmg mabeles cakenye.. sedapp..









kek yang aku dh potong. memang best. aku bwk pg kj bg kengkawan rasa..bisnes strategi... hehe
yang ni plk muffin blueberry yang resepinye aku amik kat myresepi. kak yani punyer x slh.dh 2 kali aku buat. mmg sedap. husben aku pn suka.                                                                                                       
MUFFIN BLUEBERRY

No comments:

Post a Comment