Sekiranya anda berminat utk merasa kek saya, bolehlah hubungi saya...

Sunday, October 3, 2010

Kek birthday Athirah...

aku bz btl skarang nie. x dpt langsung nk n3 cerita baru dlm blog aku..tambah2 plk aku baru bejinak- jinak bukak blog sindrik, so tekial-kial cari mcm mn nk masukkan n3..sampai password pn x ingat.. huhu.. terok botol den..oklah nk crita sikit, kek kat bwh ni aku buat utk besday anak aku yg sulung yg ke 5 thn pd 29/9 lps. tp aku lmbt buat coz bz sgt. bisinglah dia kat aku bila nk buat kek dia.smpai dia kata aku asik buat kek org je.. so aku buat jgklah jumaat lps.. inilah hasilnya..aku buat kek choc moist lps tu aku decolah sikit2. ini first time aku mendeco kek. aku buat ngan adik aku..sblm ni buat kek kosong je..tp cun jgklah.. hehe . Kek nie dia bwk pg skolah utk dirai bersama kengkwn dia. Aku buat jg spagetti dan bg paper beg yg aku isi ngan mcm2 jajan sorang satu utk mereka. Aku tak taulah mcm mn dia raikan. Principle dia kata si kakak nie malu2 bl nk amik gmbr. apa pun aku dh selesaikan janji aku utk buatkan kek harijadi dia. Cikgu dia kata sedap. Len kali leh oder katanya.. Aku kata buleh sj... Bisnes strategi. hehehe....

No comments:

Post a Comment