Sekiranya anda berminat utk merasa kek saya, bolehlah hubungi saya...

Sunday, April 17, 2011

Carrot Walnut Cupcake With Creamchis Frosting...

Amboi panjangnye tajuk nk taip..hehe
Sebelum letak toppig...
Tetiba teringin nk mkn carrot kek. Aku ni klu teringin nk mkn kek lebih suka buat sendiri. Sebab klu beli tak larat dgn kemanisannye.Klu buat mesti aku akan reduce gula dia. Semalam aku pergi mydin nak beli lauk. Tgk dia punyer carrot cantik je. Terus teringin nk buat kek.Aku belilah 2 btg.. Apalagi, mlm tadi lepas husben pergi kerja terus keluarkan brg2 kek dan godeklah sedaya upaya utk buat carrot kek nie. First time buat. Resepi tak ingat amik kat mana. Aku buat cupcake coz senang nk letak frosting dia dan senang nk mkn.. Lepas je bakar tak sempat tunggu sejuk aku dh bedal seketul. Sedap jgk rasa dia. Ditambah lagi dgn walnut kat dlm. Sedap je masuk tekak.. Pagi tadi baru letak dia punyer chis kat atas..
Lepas letak topping dia..


Nikmatnye dapt mkn carrot kek..Bungkus bwk gi keje sikit bagi member rasa.. Mcm biasa... tester... hehehe..

No comments:

Post a Comment