Sekiranya anda berminat utk merasa kek saya, bolehlah hubungi saya...

Thursday, April 14, 2011

Kek marble pisang ..

Kek ni pulak aku buat masa tgh bakar kek yg kak azlina oder. Pisang ni ayah aku kirim dari kg dan dihantar oleh adik aku ke rumah. Aku tgk dh masak ranum. So sesuailah utk di buat kek. Aku korek2 kotak ajaib(mcm biasa...) utk cari resepi yg best. So aku jumpalah resepi yg dr mana ntah aku amik. Tgk bhn2 semua ada dlm stok. so, terus godek mixer.Masa tgh bakar sedap je bau. Dah siap masak aku leh terus lelap lepas tu lupa nk kluarkan dia dr loyang. Apalagi, elok2 naik tinggi terus je turun. Dah mcm apam pisang pun ada tekstur dia. Tension tol aku..
Tapi rasa dia mmg sedaplah.. mcm biasa aku kurangkan kandungan gulanya. Dan mcm biasa jg aku maleh nk taip resepi. hehe....

No comments:

Post a Comment