Sekiranya anda berminat utk merasa kek saya, bolehlah hubungi saya...

Thursday, April 14, 2011

Semakin sarat...huhu

Sekarang dh nk masuk 7 bulan setengah kandungan aku. Sejak dh makin sarat ni, makin berkurang mood utk buat kek. Keinginan nak buat tu ada tp masa tak cukup.. Dgn ot lagi (cari duit lebih..hehe..), dgn jaga anak buah lagi(jd baby sitter pulak dh aku..) dgn badan yg dah makin tak larat lagi, itu yg membantutkan mood aku utk buat kek2 baru.Tapi still jugaklah aku buat kek yg org oder ( rezeki...).
Blueberry snow chis ni aku buat last cycle yg di oder oleh kak azlina dan azian( satu kek kongsi dua). So aku kerat dualah kek dia tp chisnyer aku salut satu2. Kang huduh pulak klu sebijik kek aku kerat dua mcm tu je.. anyway thanks yan ngan kak azlina..

No comments:

Post a Comment