Sekiranya anda berminat utk merasa kek saya, bolehlah hubungi saya...

Saturday, May 28, 2011

Membernye order lagi...

Sekarang nie aku menunggu hari je utk bersalin. Tak sampai 3 minggu lagi.. Tapi tak tahulah awal ke lambat.. Dalam dah makin dekat nk branak nie, byk lg org oder kek. Alhamdulillah rezeki... Sampai husben dah bising dok tanye bila nk berenti buat kek ni. Aku ckplah branak nnt stoplah sekejap.. Membebel-bebel dia.. Aku diam jelah. Kang jawap lebih2 tak jadi lak kek aku..hehe...Chis tat kat bwh ni di oder oleh abg haris 15pcs dan member sekerja adik aku 20pcs.. trima kasih semua..
Yang ni pulak pandan chis kek di oder oleh kak fiza utk jamuan syif bravo sempena  keberangkatan cik anuar ke mtb..Ohh slamat tinggal cik nuar... huhu
Yang kat bwh ni repeat oder oleh kak fiza. Oren chis kek dan first time kak fiza oder mufin oren ngan popiseed 14pcs dan kak ani 6pcs. Semua dah diberi pada tuannye. Trima kasih di ucapkan..

No comments:

Post a Comment