Sekiranya anda berminat utk merasa kek saya, bolehlah hubungi saya...

Tuesday, May 24, 2011

Hari slice chiskek sedunia.. huhu..

Mesti u all herankan dgn tajuk n3 aku kali nie.. Sebenarnye pecah rekod aku amik oder kek nie sampai 5 bijik skali. Aku klu kek simple mcm nie larat lagilah buat.. Mulanye aku amik 3 je, Lepas tu kak ani msg smlam nk oder 2, utk dia ngan kak fiza. Aku tgk brg2 semua ada, so aku setujulah. Smlam aku buat 3 bijik, lepas tu balik keje ptg tadi aku sambung buat 2 biji lagi. pukul 7:30ptg baru siap. Lepas tu terus terkocoh-kocoh siap nk pegi keje mlm pulak.. semuanye aku dh deliver pada tuan punyer yg oder.. terima kasih ye semua..
Kak Fiza oder
Kak Ani punyer
Miza punyer. Nak bwk blk kedah katanya..
 Yang bwh  ni pulak azian oder. Pandan  ngan oren chisckek bersama 20 bj mufin oren&poppyseed. Dia nk bwk pegi genting ngan family dia esok.. Selamat berlibur sambil menikmati kek2 ini..hehe..
Mufin oren & popiseed
Pandan chiskek
Oren chiskek (kualiti gmbr tak seberapa.. huhu)

Anyway thanks pada semua dan selamat menikmatinye...

No comments:

Post a Comment