Sekiranya anda berminat utk merasa kek saya, bolehlah hubungi saya...

Friday, May 20, 2011

Nampak tak???

Ni sebenarnye gmbar scan muka baby yg aku kandung sekarang. Actually aku scan hujung bulan lepas. Baru teringat nk n3. Aku scan 4d kat klinik privet. 100 hengget.. mahal tu, tapi takpelah..doktor kata baby boy.. Alhamdulillah.. Harap2 termakbullah doa aku nak anak lelaki.. Gambar tak clear sgt. Cuma nampak hidung ngan mulut je. Mata dia terlindung ngan tali pusat. Berselirat tali pusat dpn muka dia.Doktor kata takde masalah ngan baby..syukur pada Nya..Tak sampai sebulan lagi due aku. Perut dah turun. Mana aku pegi mesti org tgk perut aku. Besar katanyer.. Husben kata tak padan ngan tuan dia yg kurus.. Kurang asam betul abah nie.. Tapi biasalah.. mengandung yg dulu pun sama jgk macam ni..tak kisahlah.. janji anak aku selamat dilahirkan.. sabar ye baby.. Nanti cukup masa baby lahirlah kat dunia nie dgn selamatnye..Amin..

No comments:

Post a Comment