Sekiranya anda berminat utk merasa kek saya, bolehlah hubungi saya...

Monday, January 23, 2012

Order lagi..

Red Velvet pertama kali di oder oleh Sabrina kekasih lama..hehe.. Just utk makan2 katanya. Aku tak sihat sebenarnya masa menyiapkan kek ni. Tapi kugagahkan jgk sbb dah janji. Alhamdulillah berjalan lancar.. Thanks Sab..Muge puas hati..

Kek karamel repeat order dari ibu Ramliah. Dah 3 kali rasanya ibu order kek ni coz dia cukup bekenan dan anaknya pun suka. Mula janji nak bagi 23hb tapi ibu nak awal ckit sbb tak saba nak mkn..hehe. Anyway thanks ibu.. Klu rasa tak leh nak lena tido leh order kek ni..Ahaaakss...

Yang ni pulak order dari Azian nak bwk balik kg. First time jgk yan order.. Anyway thanks Yan..

Snow chis(separuh) yang sebenarnya ada 4 aku buat. Satu utk Kak Hasiah, satu tuk Kak Farid, satu Tik amik dan lagi satu, aku buat utk adik aku. Tapi dia lambat amik aku yang bedal..Ahaaakss..

No comments:

Post a Comment