Sekiranya anda berminat utk merasa kek saya, bolehlah hubungi saya...

Friday, January 27, 2012

Salam Semua...


Alhamdulillah, rezeki murah bulan nie. Ramai yang order kek aku berpuas hati ngan rasanye. Trima kasih pada anda yg menyokong saya..(mukadimah...tak tahan..hehe). Bwh ni kek yang dioder oleh adik aku utk sambut befday husben dia( order air liuq je..adik beradiklah katakan...) Aku buat Chocolate Indulgence, hias simple2 je.Kek tu besar, tak hbs dia mkn berdua so dia bwk pg kerja..sekejap licin..
dia msg semua kata sedap..Trima kasihlah.. Leh order next time..hehehe

Bwh ni pulak Bronis kukus + toping ganache + Strawbery Fresh order dari Aizam utk sambut Anniversary yg ke5 ngan encik husben semalam.. Mintak letak strawbery sbb anak2 suka. Keliling aku letakkan.. Anyway thanks aizam..


Bwh ni pulak lagi Snowchis order dari Kak Nani kongsi ngan Shoba. Ni pun yg kedua kali order dari Shoba dan first time dari Kak Nani.. Trima kasih diucapkan..


No comments:

Post a Comment