Sekiranya anda berminat utk merasa kek saya, bolehlah hubungi saya...

Saturday, February 4, 2012

order..

Persona Lapis cheese order dari Kak Fiza. Kongsi ngan Shoba dan Is. Masing2 nak merasa. Anyway thanks..

Yang ni pulak karamel kek order Kak Zurina nak bwk pegi Ampang katanya.. Trima kasih jgk diucapkan..


Snowchis order dari Kak Liyana share ngan Aizam. Sebenarnya diaorng nak Sabtu dpn, tapi memandangkan kek ni aku dh buat nak bagi Puan Laila asalnya tapi tak jadi, langsung aku dahulukan utk mereka, coz masa aku tgh buat kek ni office call bgtahu yang aku kena sign balik PMS di LCCT dan semua markah diturunkan, terus aku hilang mood nak buat..( sebut PMS je mesti hati aku sakit..org n9 ckp bonanah hati den..huhu..malas nak crita..). Puan Laila cuti smpai selasa, lama sgt nak tggu so aku bagi dulu pada Kak Liyana ngan Aizam. Len kali ye puan..hehe..

No comments:

Post a Comment