Sekiranya anda berminat utk merasa kek saya, bolehlah hubungi saya...

Sunday, February 12, 2012

Order lagik...

Salam semua.. Bwh ni kek yang dioder oleh kenkawan..

 Kek yang dioder oleh Yoges utk befday adik kot(hehe.. lupa nak tanya..)Nak kek span oren ngan vanila. Letak butterkrim. Aku kata kat dia,aku tak pandai sgt nak hias2 nie. Dia ckp tak kisahlah buat mcm2 mana utk budak 8 thn..So itu je yg aku mampu buat( lom pegi kelas lagi..hehe..). Anyway thanks Yoges. Harap puas hati..

Yang ni pulak snowchis yang dioder oleh Aizam utk befday anak daranya yang nak sangat2 kek nie. Sebelum ni aizam ada order yg separuh, so anaknya telah jatuh cinta ngan kek ni..Ahaakss.. Tu yg dia paksa ibunya supaya order lagi utk befdaynya pulak.. Suka dia bila dapat kek sedap.. Anyway thanks Aizam.

Persona lapis chis order dari loyal customer aku, sapa lagi klu bkn Kak Fiza utk sambut befday cik husben terchinta. Nak selebret bersama..(mestilah bersama takkan ngan org lain lak..hehe).Ini kek pebret Kak Fiza. Tak ingat brape kali dia oder..Thanks kak..

Kek karemel dioder lagi oleh Kak Azlina sebab anak2 suka makan. Aku bwk masa keje malam letak dlm peti lepas tu kak azlina bwk balik masa syif dia habis keje pagi( dia lupa )Xpe, janji sedap lagi..hehehe.. Thanks kak..

.

No comments:

Post a Comment