Sekiranya anda berminat utk merasa kek saya, bolehlah hubungi saya...

Tuesday, February 28, 2012

Order this week..

Salam..
Busy betul minggu ni sampai tak sempat nak update blog..  Kepada kenkawan yg dah menempah kek terima kasih  diucapkan.. kat bwh nie kek yang dioder oleh Kak Liyana utk befday anak bujangnya yg bongsu. Bronis kukus + topping + Upin-ipin. Mcm biasa tgn keras mendeko itulah hasilnya..Feedback dari Kak Liyana"cantik keknya, sedap dan anaknya nak lagi.." Macam biasa, leh order..hehe..TQVM


Bawah ni order dari Regular customer aku lagi sorang iaitu Ibu Ramliah. Bronis kukus + topping untuk sambut befday ibu yg ke 50. Hepy befday ibu.. Ibu suh tulis angka '50' je dan kek itu ibu mkan bersama-sama syif Bravo dan mcm biasa ibu kata sedap.. Thanks ibu..


Bwah ni pulak order dari Aizam lagi untuk befday anak yang kedua. Persona Lapis chis dan aku hias ckit2 je kat atasnya.Tgn keraslah katakan..Ahaakss.. TQVM



Kek Choc Indulgence yang aku jual secara langsung pada loyal customer aku Kak Fiza.. Kak Fiza tak order pun tapi aku
yang offer coz aku buat 2. Dia kata leh bwk gi kenduri tapi tak sempat bwk kenduri sebab licin di mkan oleh seisi rumah dan semua kata sedap sangat..tak rugi kak Fiza beli..hehehe..

kelabu gambaqnye..huhu

Yang bawah ni pulak Bronis kukus + Walnut, request dari Cik Izura(LCCT). Aku tak pernah pun buat bronis ni letak walnut tapi dia ckap nak kek yg rangup2 cikit, sebab kek aku semua manje2 gitu..ahaakss. Cik izura kata dia nak order kek ni tapi letak walnut. Aku leh buat, tapi kalau tak sedap jgn salahkan akak tau..kalau sedap leh repeat order..ahaakkss.. TQVM

Ermm..apalah rasanye ye bila letak walnut..

No comments:

Post a Comment