Sekiranya anda berminat utk merasa kek saya, bolehlah hubungi saya...

Tuesday, February 28, 2012

Snow Chis cake..

Order dari Siti Hajar utk sambut befday ayahnye..Thanks diucapkan

Order dari member satu kerja adik aku utk sambut befday suami..TQVM


Order dari member adik aku jgk..TQ

Order dar Shoba share ngan jirannya. Snowchis versi bulat..  saja ubah pesen..hehe..Thanks jgk..
Yang ni pulak order dari Nadia saja utk makan2. Nadia mintak kerat empat. Senang utk pembahagian..hehehe.. Anyway thanks jgk..
Order dari member satu opis adik aku jgk lagi. Nak sambut annivesary..Mintak buat yg share sbb satu nak mkn umah mak, satu lagi umah mak mertua..bagus..adil..hehe TQVM

Haa.. yang ni dia  punye. Sempat lagi nyelit.. Saba jelah.. (untungnye sape jadi adik aku..ahaakss)

No comments:

Post a Comment