Sekiranya anda berminat utk merasa kek saya, bolehlah hubungi saya...

Friday, July 20, 2012

Happy belated Befday...

Happy belated befday utk husben ngan anak aku yang no 2, bulan 5 hari tu.... entry yang dah lama tapi baru nak dimasukkan.. tak sempat, punyelah buzy.. tak buat majlis pun cuma aku sempat buat laksa ngan kek je..itu pun anak aku dah bising nape tak buatkan kek utk dia. asik buat kek org je.. huhu (ibu buzylah..)


Kaisara macam biasa taknak tiup lilin..nnt panas muka..saba jelah..


Aku buat kek span oren ngan coklat je, sbb husben aku tak suka makan ciskek( rugi..) aku salut ngan freshcream.. senang.. aku hias simple je..(memang tgn keras pun..ahaakss), kek 4 lapis..bila dah siap tinggi pulak tu.. husben pun ckp tingginye kek..xpe,sekali- skala..

Inilah rupanya kek bila di bedah siasat.. seminggu tak hbs makan.. siap fowed bwk blk kg.. diaorang yg tolong habiskan..
Apapun yang penting mereka happy..bukannya diaorg nak mkn sangat pun.. cuma excited bila ada kek utk befday mereka..si kaisara tersipu-sipu bila aku kata ni kek befday adik..suka dia..anyway, Ibu doakan semuga kalian panjang umur dan murah rezeki.. aminn

2 comments: