Sekiranya anda berminat utk merasa kek saya, bolehlah hubungi saya...

Saturday, July 21, 2012

Order untuk Bulan Jun...

 Bronis kukus lapis chis order dari Diana utk befday ayah..tgn keras mendeko..hehe..anyway thanks diana..

 Bronis kukus jgk order dari Azian untuk befday anak buah..Bwk balik kampung..Semua puji sedap..hehe.. thanks Yan

Red Velvet order dari Kak Azlina Tanjung utk befdaynya sendiri.. thanks kak..

Red Velvet  jugak order dari Zuraidah lcct share ngan Akhma lagi.. Yang choc moist zuraidah tak share ngan sesapa..nak mkn berdua je ngan husben..hehe.. tqvm

Yang ni pulak red velvet cupcake order dari anis utk boipren tersayang.. bwk balik rumah bakal mertua..sekejap je licin..tak sempat anis merasa..takpe, nnt order lagi ye..thanks anis..

Yang ni pulak Choc Indulgence order dari jiran setaman utk befday mak dan anaknya.. last minit order jugak..tapi xpe..buleh je..tqvm..

Choc indulgence jugak yang aku buat utk bapa mertua aku yang datang dari trengganu.. terharu dia bila aku buatkan kek selamat hari bapa utk dia..tak pernah org bagi kek mcm tu katanya..xpelah janji ayah happy..(menantu mithali tak aku..ahaakss)

Kek karamel order dari adik ipar kak haniza utk befday husbennya.. minta deko ckit.. trima kasih diucapkan..

Kek karamel jugak order dari Raja Yang  sempena hari bapa utk ayahnya.. aku hantar ke airport sbb cuti masa tu..thanks Yang..

Snowchis utk selebret anniversary yang pertama bersama suami tercinta.. TQVM

Assorted chistart order dari Afi syif bravo.. tqvm

Persona Lapischis order dari adik aku utk dia bwk pg tempat keje.. tq

Kek karamel order dari ibu Ramliah..tqvm

Pandan Chiscake..
ORDER DARI KAK FIZA UTK ANAK BWK PG MEDAN..TQ

ORDER DARI PIA UTK JAMUAN PERPISAHAN SYIF A. PIA NAK PG LCCT..




No comments:

Post a Comment